Ви створили сайт, але потенційних клієнтів немає. З цією проблемою стикаються багато. Щоб залучити користувачів до веб-ресурс повинен відображатися на першій сторінці пошуковика. Для цього потрібно провести ряд дій, одне з яких – унікальний контент, рекламує і описує товари та послуги в повній мірі. Наповнення сайтів відбувається да даною схемою:
Опис. Він повинно бути лаконічним. Користувач не буде читати дві сторінки про кухонному чайнику, йому потрібна коротка довідка про виробника, технічних характеристиках. Краще використовувати загальну лексику і не обтяжувати пропозицію складними термінами.
Зображення. Візуалізація товару підштовхне людину до покупки. Більшість людей приймають рішення про замовленні товару за 90 секунд. Фотографій може бути кілька. Щоб продукт було краще видно, можна помістити кілька кадрів з різних ракурсів або відео. За даними 2016 року відео простимулювало до купівлі 78% користувачів. Воно підвищує рівень довіри і змушує людину довше залишатися на сторінці.
Від інформаційного змісту ресурсу залежить його популярність. Але разове наповнення сайту товарами не вирішить всі проблеми. У роботі інтернет-магазину одні продукти закінчуються, інші з’являються, виникають знижки. Для адекватної роботи потрібно систематично коригувати каталог.
Перед безпосередньою роботою необхідно скласти план дій. Для цього веб-аналітик вивчає напрямки і цільову аудиторію магазину. Фахівець складає інфографіку конкуруючих пропозицій, визначає цільову аудиторію. На підставі цих чинників копірайтери складуть опис.
Наповнення сайту товарами спирається на розміщення інформації про нього. Назва товару має бути точним.
У результаті виходить читабельний текст, який добре сприймається візуально. Його довжина не повинна перевищувати 1200-1700 знаків. Значну роль відіграє унікальність інформації. Різницю між описами може не помітити інтернет-користувач, але пошукова система враховує цей показник, як першочерговий. Плагіат відкине ресурс на останні позиції.
Досвідчений сео-фахівець складе семантичне ядро. Під ними розуміють ключові слова, які користувачі вводять в пошукову рядок. Ключові слова можуть бути: високочастотними, средньочастотними і низькочастотними. В залежності від тематики сайту seo-спеціаліст пропонує його просування за певним типом ключових запитів. Ще під час просування сайтів Тернопіль створення ядра по сематинці є основою роботи фахівця.
Рекомендацій і порад живих людей довіряють більше, ніж інформації магазину. Маркетинговий опитування минулого року повідомляє, що 89% інтернет-користувачів читають відгуки. З них тільки 14% сумніваються в їх справжності.
При цьому не варто перестаратися. Сео-спеціалісти, для яких наповнення сайтатоварами є їх основною діяльністю, вміють правильно їх розставляти, але новачок може наробити багато помилок. Відгуки повинні:
Список тільки позитивних коментарів викличе недовіру. Варто приділити увагу конкретику, що не сподобалось й чому. Репутацію магазину можна підняти за допомогою відповідей на негативну характеристику. Рекомендація чи порада менеджера викличе довіру у інших користувачів. Важливо постійно оновлювати відгуки та заохочувати їх написання.
Наша веб-студія за 7 років розробила точну стратегію роботи. Наповнення сайту товарами відбуваєься командою веб-дизайнерів, аналітиків, програмістів та копірайтерів, які підвищать рейтинг магазину і залучать більше клієнтів.
Viber: +38 (050) 20-26-787
E-mail: zakaz@24X24.te.ua
Пн-Пт: 09:00-18:00
Субота, неділя - вихідний.